vrijdag 9 januari 2015

FOF: December recap

Hallo allemaal! Zijn jullie klaar voor een berg gehaakt spul? Ik heb heel veel projecten om te laten zien!
Geen volgorde hier, ofzo... Hoewel ik het beste wel eens tot het laatst bewaard zou kunnen hebben ;)

Ik maakte wat kleinere dingetjes:

Strikken voor onze kleine grote Chef, zodat hij er als een chic kattenman bij kon lopen met de kerst!

Een herfstblaadje, een patroon wat nu nog exclusief is voor de FreshStitches KitClub, maar wees gerust: nog voor de herfst zal Larry voor iedereen beschikbaar zijn!

Sneeuwvlokje Sally is Larry's zusje... Perfect als winterdecoratie, toch?

Toen maakte ik ook nog een lading vogels!

Mal het Eendje is een snel en simpel projectje, maar oh zo leuk.

Grote Nelson

Kleine Nelson... Ik houd zo van deze uiltjes! Ik wil er gewoon steeds meer en meer maken! :)

Toen maakte ik nog wat Sinterklaas kadootjes voor Muffin, mijn zusjes kat... En natuurlijk kon mijn zusje toen niet achterblijven!


Mijn kat kreeg ook een kadootje, alleen dan niet voor Sinterklaas:

Een lekkere kattendekentje! Dit is hoe je een deken lekker snel af heb: je maakt 'm gewoon een slagje kleiner, kattenformaat ;)


En dan... Ik zei het al: ik heb het beste voor het laatst bewaard!

Mijn sneeuwpop is af! Hij is toch gewoon geweldig!?

En, zeldzaam hier in Nederland, smelt-bestendig... Hij vermaakt zich wel bij een lekkere warme open haard! :D

Meer informatie over al deze projecten (over het patroon of gebruikte wol) vind je via de links naar mijn Ravelry-pagina's.
Ik hoop dat je genoten heb van al dat haakwerk van december, het was in ieder geval een productieve maand.
Tot gauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten