vrijdag 5 september 2014

FOF: Tijd voor monsters!

Hallo allemaal! Het is FOFriday en ik heb wat leuke projectjes op gezocht die ik ga laten zien.
Ik heb een recent projectje genomen en een 'oude', helemaal uit juni!
Als eerste mijn kleine Mini Monster. Ik ben met deze begonnen op woensdag en hij is nu al af... Maar ja, hij is dan ook mini...
Is het geen schatje, voor een monster toch zeker? Dit is het nieuwste patroon van Monster's Toy Box en hoewel ik niet per se dol ben op monsters, vind ik deze echt leuk. Mini zal dan ook zeker niet mijn laatste monstertje zijn!


Dan dat oudere projectje, waarschijnlijk het eerste zonder blogpost van deze zomer. En een zomers projectje is het zeker!

Een IJsje! Heel misschien zijn er onder jullie lezers die zich herinneren dat ik deze wol zelf geverfd hebt, en anders heb ik het nu voorgezegd ;)
Ik vond dit wolletje al heel goed gelukt en zo opgehaakt ben ik er nog steeds trots op.
En het is perfect voor een fruitig ijsje, niet dan? Ook dit patroon is van Monster's Toy Box en het is een van mijn favorieten.

Hopelijk heb je weer genoten van mijn projectjes, maar meer is natuurlijk altijd beter.
Tami's Amis is nog steeds waar je moet zijn voor meer FOFriday.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten