vrijdag 19 september 2014

FOF: Granny deken!

Hallo allemaal! Ik ben er helemaal klaar voor hoor... Zijn jullie er ook klaar voor?
Vandaag ga ik jullie eindelijk mijn granny-deken laten zien! Want ja, hij is af!
Laten we even terug gaan in de tijd, niet?
We begonnen met een stapel granny squares (te haken) en die moesten toen ook nog aan elkaar...

En nu, na 54 weken na de eerste steek, is het allemaal af!
Ik heb een berg eindjes weggewerkt en afgeknipt:

En ik voegde een label toe...

Is dan niet helemaal super-extra-fantastisch?! Ik vind mijn nieuwe, mooie labeltjes zo gaaf. 0:)
Ze voegen net dat beetje extra toe aan een project, een beetje liefde en trots...

Maar goed, het deken... Dat ziet er nu dus zo uit:



Ik ben zo blij met mijn dekentje! :D
Het is natuurlijk een beetje raar, maar toch voelt het alsof ik als 'echte' haakster zo'n ouderwetse granny-deken gemaakt moet hebben om te kunnen zeggen dat ik echt (alles) kan haken ;)
Nu kan ik aan een nieuwe deken beginnen... En nog een... En nog een... En nog...

;)
Tot gauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten