donderdag 5 juni 2014

FOF: Swap

Hallo allemaal! Het is FOFriday en ik kan alles laten zien wat ik wilde!
Natuurlijk zijn de uiltjes af, maar ik heb nog veel meer foto's, want ook mijn swap-pakje is aangekomen!
Laten we maar met de uiltjes beginnen.
Nelson hebben we hier... Jawel, de grote oogjes...

En een Nel. Beide patroontjes van FreshStitches. De links kun je vinden op de project page.


Het zijn schatjes geworden... En ze passen zo leuk bij elkaar. Maar goed, Nellie had al snel genoeg van al dat gefotografeer ;P

Maar dat maakt niet uit... We hebben nog genoeg te bekijken, want mijn Swing into Spring Stash Swap Pakje is aangekomen!
Ik had 5 gehaakte knuffels erin gestopt en nog wat extra handwerk met een borduurwerkje.
Dit is het gehele pakje:

Leuk zo, alles bij elkaar? Ik ben er in ieder geval wel trots op!

Het pakje had een bijbehorend verhaaltje, waarin deze twee Sushi gingen eten!

Grote Sushi... Jumbo Sushi! Ik vind deze echt helemaal geweldig. Dus ik was heel blij met mijn excuus ze te maken! :D

Alle patronen staan weer netjes bij elkaar op de project page (ik ben echt dol op die nieuwe functie van Raverly waarbij je alle patronen bij elkaar op een paging kan linken!).
Aantekening: Het patroon van de kat heb ik niet letterlijk gevolgd voor deze Linx (ja, 't is een linx).
De snuit, neus en vlekken zijn mijn eigen aanpassingen.

Mijn maatje was met alles erg blij, wat het natuurlijk alleen nog maar beter maakt. Nu is het alleen nog even wachten op het pakje wat ik terugkrijg... En natuurlijk zal laten zien :)

Dat was alles van mij voor vandaag, maar hopelijk kun je bij Tami's Amis weer veel anders leuks vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten