vrijdag 20 juni 2014

FOF: Hollands

Hallo allemaal! Het is FOFriday en ik heb zowaar nog best wat om te laten zien.
Als eerste heb ik een muts gemaakt voor mijn teamleider. Mijn moeder speelt model:

Ja, een batman-muts. Het patroon komt uit van Etsy, maar ik heb het patroon of de winkelnaam nu even niet bij de hand. Als je het per se wilt weten wil ik dat best even voor je opzoeken (stuur even een mailtje of laat een reactie achter bij deze post).

Ik heb ook nog wat leuke Hollandse vierkantje gemaakt, wat natuurlijk perfect samen ging met de hockey- en voetbalwedstrijden van de laatste weken.

Deze vierkantjes heb ik zelf ontworpen en zullen nu opgestuurd worden richting een designer die ik ken via Etsy. Zij gaat ze gebruiken voor een internationaal babydekentje voor haar zoon.

Ik kon het niet laten, en heb deze erbij gemaakt:

Een rammel-leeuw. Op de patroonpagina, hier, vind je wel een patroontje gelinkt, maar ik heb best veel aangepast.

Ik heb het gevoel dat ik nog veel meer had gemaakt, maar blijkbaar niet ;)

Wat ik nog wel heb, is een swap-pakje! Ik had toch zo'n mooie doos opgestuurd, die met sushi?
Nu heb ik een pakje teruggekregen!

Een katten-knuffel, een katten-meetlint (met cm én inches!) en twee muizen gevuld met catnip voor de katten.
Een projectzakje en katten-stitchmarkers.

En een heeeeeeel mooi wolletjes! Handgeverfd! En nog wat lucky-star papier.
Er waren nog wat kleine dingetjes, maar die heb ik niet netjes op de foto gezet.
De katten zijn dol op al het gehaakte spul, want alles is doortrokken van de geur van catnip!
Nu moet ik een poging doen alles (oke, niet de muizen) buiten het bereik van kattenpootjes te houden ;)
Het is in ieder geval een fantastisch pakje, waar ik erg blij mee ben! Aimee, missworld, mijn swap-partner heeft er iets heel leuks van gemaakt!

Ik hoop jullie snel weer hier terug te zien.
Vergeet niet op af en toe een bij Tami's Amis  langs te gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten