zondag 19 januari 2014

SBS: One down...

Hallo allemaal! En welkom op SBSunday! Nog steeds geen mooie banner, maar dat is toch niet waarom jullie hier zijn... Dus laten we gewoon verder gaan met Stash Busting!
En ik moet eerlijk toegeven... Het is alleen maar erger geworden... Mijn score op dit moment is:Stash: 31 vs. Me: 1

Jippie! Zie je dat? Dat is 1 punt voor mij... Yeah! Ik heb een bolletje wol van 50g opgemaakt toen ik aan mijn schildpadjes aan het werken was.

En een project ben ik deze week gestart, perfect voor Stash Busting: deze sjaal...

Voor mijn neefje, op verzoek en naar de wensen van zijn moeder (mijn nicht, dus waarschijnlijk bestaat er voor mijn neefje een andere mooie relatie naam). In ieder geval ben ik nu ongeveer op de helft, en dat is bijna een hele 100g bol wol... Dat is dus bijna 2 punten voor mij, en voor de hele sjaal af is misschien wel 4! :D

Ook bedacht ik me deze week in eens dat een van mijn projecten van vorige week wel degelijk een SB-project is:

Deze teckel maak ik van deze twee bollen wol:

Magic Balls van FreshStitches. Ik ben er dol op! Ik hoop ooit nog eens een mooie regenboog Magic Ball in handen te krijgen... Maar ja, ik was mijn stash aan het verminderen he? Dat wordt m dus niet ;)

Tot volgende week!
Als je nu zelf een leuke Zondag blog hebt en je zou graag wat meer lezers zien...
Laat een reactie achter met een link, dan kunnen ik en andere mensen eens langs komen om te kijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten