vrijdag 10 januari 2014

FOF: Nieuwe dingen...

Hallo allemaal! Ik had het eigenlijk al gezegd, he? Vandaag heb ik twee nieuwe, of misschien slecht eenmaal geshowde, projectjes om te laten zien ;)
Van deze eerste weet ik het zeker, deze heb ik niet eerder voorbij laten komen!
Dit is Kruimel de Kat. Gemaakt naar het Nederlandse patroon dat je kunt vinden op Stip en Haak. Het is een lekker snel projectje. In een keer afgemaakt, een paar uurtjes werk. Vandaar dat 'ie WIPW heeft gemist...

Het tweede projectjes zou ik eens een keertje voorbij hebben kunnen laten komen... Maar dat maakt natuurlijk helemaal niets uit: nu is 'ie af!

Een kleine sneeuwpop handpop genaamd Pim. Mijn moeder vindt 'm al helemaal geweldig:

Het patroontje voor Pim heb ik nog niet op internet terug kunnen vinden, hij komt uit het blad Simply Haken, nummer twee (de Nederlandse versie dus!).

Dat is alles voor vandaag! Vergeet niet ook eens een keer je eigen blog te linken bij Tami's Amis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten