woensdag 25 september 2013

WIPW: Verjaardagskadootje!

Hallo allemaal... Deze week weer gewoon een WIPWoensdag. Voor ik jullie laat zien wat ik deze week weer gemaakt heb, eerste even dit: blijkbaar werkt de link naar Pinterest in de zijbalk niet... Zonde, maar ik krijg m niet aan de praat... Dus daarom maar een keer zo: als je geinteresseert bent in een overzichtje van wat ik allemaal al eens heb gemaakt: zie Crochetplush op Pinterest.

En dan natuurlijk het projectje waar ik op dit moment mee bezig ben!

Ik ben druk aan het haken aan een verjaardagskadootje voor mijn neefje!
Aangezien hij twee wordt, en dus hopelijk nog niet met computers om kan gaan, lijkt het me geen probleem als ik jullie laat zien wat ik aan het maken ben :)


Tadaaah!
Tja, wat moet dit nou worden he? Het zijn kegels! Ik maak een safari-kegelspel.
Hopelijk gaat het in de smaak vallen. En zijn grote broer kan vast ook meespelen, dus maak ik er twee ballen bij... En een opbergtas, aangezien ik zijn ouders al genoeg pest met dit kado: in de kegels zit onderin een rammelschijfje! Leuk om om te gooien én het zorgt voor stevigheid, zodat de kegels fatsoenlijk blijven staan.

Als de jongens nou een beetje verslaaft raken aan het spelletje, zal er veel gerammelt worden in huis ;)
Ik hoop in ieder geval de kegels af te hebben komende vrijdag, want de ballen en de tas moeten ook nog gemaakt worden en ik heb nog maar tot volgende week zondag...
Dus kom vooral vrijdag langs om te kijken hoe ze zijn geworden!

Tami's amis is zoals elke week weer waar je zijn moet voor meer WIPW!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten