vrijdag 13 september 2013

FOF: IJsje


Heerlijk, eerder klaar zijn met je werk dan verwacht... En dus lekker op tijd toch nog mijn blogje van vandaag erop zetten! Dit keer twee projectjes...

Eerst in een vruchteloze poging het zomergevoel nog een beetje vast te houden:


Een lekker ijsje! Deze maakte ik al een tijdje terug (toen ik met mijn haaknaald, wol en korte mouwen nog lekker buiten in het zonnetje zat)...


 Nu siert 'ie samen met z'n zusje mijn kamer op om de zomer-spirit nog een beetje vast te houden.

Een projectje van deze week is een last-minute verjaardagskadootje...
Oke, projectje is misschien het verkeerde woord:



Deze grote kanjer maakte ik in drie dagen... Volgende keer zal ik liever wat langer de tijd nemen, maar ja... Soms heb je die niet.
Wel lekker mijn stash opgeruimt, want grote honden hebben veel wol nodig :)

Dit zijn de links naar mijn project-pagina's op Ravelry:
IJsje
Streepjes-hond :)
Hier kun je ook doorklikken naar het patroon, mocht je geinspireert zijn geraakt om ze zelf ook eens te maken.

En nu gauw langs op Tami's Amis... Daar zal al weer een hele lijst met links staan te wachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten