vrijdag 1 mei 2015

FOF: Verjaardagscadeaus Part 2

Hallo allemaal! Welkom bij weer een FOFriday, waar ik (een beetje laat) toch nog aan gedacht heb! ;)
Klaar voor een grote portie schattigheid?

Zeg hallo tegen kleine meneer Happy de AapjesClown!



Is 'ie niet lekker kleurrijk? Ik houd van dit ventje. De eerste keer dat ik het patroon zag... De eerste keer dat ik 'm maakte... Dus op verzoek van de ontvanger maakte ik 'm met liefde nog eens! :D



Hij deed het erg goed als verjaardagscadeau! Niet in de laatste plaats door zijn eigen enthousiasme om uit de doos te komen en knuffels uit te gaan delen!


Grote aap, groots cadeau..!

I realiseer me dat ik vorige week geen link naar het patroon heb toegevoegd... Want die heb ik namelijk ook niet. Het patroon komt uit de Hobbyhandig, dus misschien heb je 'm ergens liggen..? In ieder geval kan ik de link naar mijn project pagina geven: verjaardagsbeer.
Voor de aap is er een soort gelijk verhaal, deze komt uit een boek... Maar deze is makkelijker te verkrijgen! Verjaardagsaap!

Tot gauw! Dat is dan zondag of als ik weer een WIPW of FOF klaar heb! ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten