dinsdag 18 november 2014

WIPW: Sneeuwpop

Hallo allemaal! Ik hoop dat jullie af en toe een heerlijk creatief momentje hebben... Ik probeer ook elke dag wat haaktijd in te passen...
Ik werk momenteel aan een soort van groot project, en ik heb al een kleiner projectje liggen, helemaal klaar voor vrijdag.
En, kun je raden wat het is? (Nee, niet spieken in de titel van de post ;P)
Inderdaad... Het is een sneeuwpop! Ja, ik hoor het wel. Je bent toch een beetje verrast. Deze wirwar van African Flowers wordt een bal (denk zoals een voetbal, met vijf- en zeshoeken) en dat wordt dan het onderste stuk van zijn lichaam.
Die sneeuwpop wordt wel een soort van best wel groot... Het patroon zegt dat hij 60 hoog wordt, en ik gebruik een grotere haaknaald... :O oepsie...

Hopelijk kom je vrijdag weer langs!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten