donderdag 13 november 2014

FOF: Even inhalen

Goedemorgen allemaal! Ken je dat? Dat de dagen echt voorbij vliegen?
Nou, ik ook. Maar af en toe heb ik nog een creatief gaatje voor wat haakwerk...
Ik heb drie projectjes gemaakt waarvan ik helemaal ben vergeten foto's te maken -_-'Maar gelukkig heb ik nog wat anderen waar we wel van kunnen genieten.
Cliff heeft zijn heksenhoedjes! Ik had het voor mezelf gemaakt voor een hoedjesfeest. Dubbel-nuttig! Ik heb het hoedje gebaseerd op een foto bij het eigenlijke patroon. De link staat op Cliffs projectpage.

Deze heb ik helemaal zelf ontworpen:
Een Zorgenvriendje! En hij is heel goed gelukt, al zeg ik het zelf!

En als laatste: ik heb ook nog een Lalaloopsy-pop gemaakt voor het zusje van de jongen die het Zorgenvriendje krijgt.
Hiervan bestaat wel een patroon: hier, hoewel ik de materialen etc. heb aangepast aan wat ik in huis had. Het lijkt bijna alsof ik een ander patroon heb gebruikt! ;)

Prettige weekend, en vergeet niet af en toe iets creatiefs te doen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten