dinsdag 18 april 2017

Original Market & Blog Update


Na een geslaagde Original Market @ Volkenkunde Leiden is het tijd om de boel hier een beetje af te stoffen!

De shop is (weer) open en de knuffels staan te springen voor een gezellig nieuw huisje. Wat je hier vind is een beperkte selectie van alles wat ik heb, maar een berichtje sturen over die ene knuffel die je op de markt toch niet had meegenomen (en nu toch graag wil hebben) of dat leuke beestje, maar dan toch in een ander kleur... Het kan altijd.
Ook heeft Etsy de optie 'Vraag een custom bestelling', waarmee ik speciaal voor jou een knuffel kan maken en op de site kan zetten, die alleen jij dan kunt kopen.
Zelf voeg ik ook nieuwe dingen toe aan de webshop en omdat dit best een klusje is, zal dit altijd op vrijdag gebeuren. Kom rustig af en toe even kijken.
Je vind de webshop via www.gehaakteknuffels.com (of door < daar te klikken) en via de link aan de linkerzijkant van de blog.

Ondertussen is er ook een Facebook-pagina, je vind 'm gewoon als je zoekt naar CrochetPlush - maar via de link aan de linkerzijkant van de blog of via deze link kom je er zeker ook!
Hier vind je, waarschijnlijk met grotere regelmaat dan op de blog, nieuwe foto's van mijn creaties en word je op de hoogte gehouden van bijvoorbeeld markten.


Instagram blijft mijn favoriete medium, omdat het zo lekker simpel is om even snel een fototje met jullie te delen. Kom me dus vooral volgen, natuurlijk weer als CrochetPlush (link), voor je regelmatige dosis gehaakte schattigheid.

Gaan je social media-skills niet veel verder dan een blogje en een email ben ik natuurlijk ook gewoon bereikbaar. Aan de rechterzijkant van de blog vind je een contact-pagina (waar bovenstaande informatie ook te vinden is), evenals de mogelijkheid de blog per email te volgen.

Voorlopig wordt alleen de Nederlandse blog bijgewerkt, maar via de link naar de Engelse blog vind je natuurlijk wel meer foto's van dingen die ik heb gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten