vrijdag 6 maart 2015

FOF: Insecten en een Nijlpaard

Hallo allemaal! Hebben jullie WIPWoensdag gemist? Nou, ik was veel te druk met dingen afmaken! Dus heb ik vandaag wel wat om te laten zien!

Als eerste maakte ik een superschattig vriendje uit het nieuwe boek van DenDennis:



Een Nachtvlindertje! Ik houd van dit kleintje...
Ik kan hier geen link naar het patroon neerzetten, maar kijk zeker even naar alle fantastische karakters in dit nieuwe boek!

Heel toepasselijk heb ik deze week een ander insecten-patroontje getest, een sprinkhaan!




Dit kereltje is onderdeel van de Microcosmos ontworpen door Amination. Het tweede ebook, dat binnenkort uitkomt zal dit patroontje bevatten.

Mijn laatste project is een gestreept mannetje, dat toch wel ietsje groter is!


Een Nijlpaard! Dit patroon heb ik al eens eerder gemaakt, een oude vertrouwde dus, ontworpen door Freshstitches. Leuk om te maken :)

Laten we hopen dat de komende week zo productief blijven!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten