woensdag 10 december 2014

WIPW: Winter

Hallo allemaal! Ik heb diverse projecten liggen op dit moment, maar ik heb er twee uitgekozen voor de blog van vandaag. Toen ik een titel wilde verzinnen besefte ik dat ze nog best mooi bij elkaar passen ook!
Heb je ze ook gezien vorige week? Sneeuwvlokjes... :D
Ik wel, en ik ben een fan van de winter en speciaal van sneeuw... Dus ik vond het heerlijk na bijna 2 jaar weer eens van dat witte spul te zien. Zelfs als het eigenlijk niets voorsteld ;)

Met de regen van deze week moeten we de winter-spirit wel leven houden. Dus dit nieuwe patroon van Freshstitches kwam als geroepen!

Dit is Sally het Sneeuwvlokje... Of in ieder geval, dat zal het zijn als het af is.
Ik vind het een superleuk patroon, ook omdat het echt een uitdaging vormt. Niet wegdromen hierbij, tellen! En dat gebeurt niet vaak meer bij het haken voor mij.
Ik heb een pauze ingelast voor Sally voor wat last-minute Sinterklaascadeaus (die nog wel een keer langskomen op FOFriday).]

Maar voor mijn Stashbusting Blanket blijven we wel in de buurt van de winter!

Ik heb dit granny-hexi-patroon zelf afgeleid uit een plaatje van een andere deken. Kleine, simpele figuurtjes zijn het. Dit is wel mindless-haken!
Het wordt vast een superleuke deken, maar ik zie nu al een beetje op tegen het werk van inelkaar haken ;)
Dit is Stashbusting, omdat ik wat Kruidvat-acryl aan het wegwerken ben: pak een bol, haak zoveel hexis als erin zitten en dan de volgende bol... Lekker makkelijk.
Voor het inelkaar haken zal ik te denken aan zilver... Klinkt goed toch? Maar eerst nog veel meer hexis maken!

Komen jullie weer langs bij mijn volgende post met haak-goodness?\


1 opmerking: