donderdag 2 oktober 2014

FOF: Hondjes

Hallo allemaal! Welkom op deze mooie, herfstige vrijdag. Ik heb weer wat FOs klaar staan... En meer dan ik zelf dacht!
Dit projectje noemde ik woensdag al even...
Twee kleine hondjes... Ik heb ze Lucy en Brownie genoemd.

Lucy is de jongste, en waarschijnlijk ook de verstandigste...

Brownie is gewoon een speelse pup, die dol is op knuffelen... En hij wordt zeker geknuffeld, want hij heeft de Freshstitches' September Photo contest gewonnen! YEAH! :D
Nu doet hij, dit keer samen met zijn zusje, mee aan nog een wedstrijd... Dus wie weet word 'ie wel dubbel kampioen ;)

Deze twee waren wat ik af dacht te krijgen, maar toevallig heb ik nog een heel project af gekregen!

Dit is Gordon de Flamingo. Niet heel flaming-kleurig, maar het is een schat van een vogel.

Ik hoop dat je nog niet genoeg gezien had... Want ik heb nog mee! Dit is denk ik de een-na-laatste keer, dan hebben we alle zomer-projecten wel gehad.

Ik heb deze zomer wel twee keer een slak gemaakt.

Dit is Sofie, een van de nieuwste patronen van Stip en Haak... Enne: gratis!

En toevallig zat er in een van mijn kitclub-pakjes van Freshstitches ook een slak!

Hierbij kreeg ik speciale wol, die je kunt splitsen, net als borduurgaren... En dat heb ik natuurlijk uitgeprobeerd!

En daarmee sluiten we vandaag af.
Dat was meer dan voldoende om te zien toch?

Voor de patronen kun je kijken op mijn projectpagina's:
Beagles
Flamingo
Naaktslak
Huisjesslak, die, realiseer ik me nu, niet op Ravelry staat... Haar patroon kun je hier vinden.

Prettig weekend!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten