woensdag 7 augustus 2013

WIPW: Cats and bugs

Hallo allemaal.
Tijd voor WIPWoensdag! Ik heb weer een drietal projecten om te laten zien.

Eerst maar mijn vooruitgang met de Spaanse katten. Ze hebben nu ook een lijfje!



Het begint al ergens op te lijken :)

Hoewel de pootjes van de gestreepte kat nog wel een een lastig klusje zouden kunnen worden... Dat heb ik natuurlijk aanzienlijk minder ruimte voor mijn kleurwisselingen...

De volgende kat... Is niet helemaal kat:


Ik maak een Catbug... Oftewel een kruising tussen een kat en een lieveheersbeestje...
Een tekenfilmfiguurtje, hoewel ik m niet ken hij is gewoon schattig! Kijk maar:


En als laatste ben ik bezig met een oefen-projectje.
Ik wil namelijk deze maken:


Maar die is niet zo makkelijk... Dus ben ik een bal aan het maken om te oefenen met het bloemenpatroontje, en daarna ook het in elkaar zetten (join-as-you-go)...
Ik heb er nu drie zover klaar:


Voor de bal heb ik er elf nodig, maar ik hoop dat hoe meer ik er maak hoe sneller/makkelijker het gaat.

Ik denk dat vrijdag nog geen van deze projecten af zal zijn... Maar je weet maar nooit. Anders ben ik volgende week weer van de partij ;)

Nu kun je nog verder neuzen bij Tami's Amis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten