vrijdag 9 september 2016

Shop Update: Lieve insecten

Sinds mijn winkeltje open is, zijn er al weer een paar extra knuffels toegevoegd. Heb jij ze al gezien?

Vandaag bleek dat er allemaal lieve insecten in de rij stonden om geupload te worden.


 Insecten niet helemaal jou ding? Er is nog genoeg anders leuks te vinden en volgende week komt er nog meer nieuws bij!

Omdat Etsy mij niet de kans geeft mijn policies zelf te formuleren (of in ieder geval, ik heb nog niet ontdekt hoe ik mijn eigen tekst kan invoeren ;) ) wil ik dat hier gaan plaatsen op een aparte pagina.
Tot ik dat allemaal voor elkaar heb, plaats ik hier af en toe wat uitleg.

Q&A
In mijn winkel zul je vermeld zien dat de levertijd 3-5 werkdagen is, tenzij je kiest voor de optie 'Verstuur morgen (+€1,55)' en je zult na aankoop een mail krijgen dat je bestelling op de eerstvolgende maandag verstuurd wordt.
Waarom moet je extra betalen om je pakje morgen verstuurd te krijgen?

Ik ben een drukke Master-student aan de universiteit, die voor de leuk in de avonduurtjes knuffels haakt. Het is voor mij niet mogelijk om te beloven dat ik elke dag tijd heb voor het inpakken en versturen van bestellingen. Door dit een keer per week te doen kan ik deze tijd inplannen en zorgen dat het voor mij ook mogelijk is dit te doen, naast mijn studie.
Mocht je nu in grote nood zijn en zo snel mogelijk een knuffel nodig hebt, ga ik dit voor je regelen, maar ja, hier vraag ik een kleine extra bijdrage voor.

Nieuwe knuffels worden op vrijdag toegevoegd. Dit is natuurlijk met een goede reden: als je in het weekend, op zaterdag of zondag, een knuffel bestelt wordt deze zo snel mogelijk, namelijk op maandag, verstuurd.

Tot volgende week en/of in mijn winkeltje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten