vrijdag 24 april 2015

FOF: Verjaardagscadeaus Part 1

Hallo allemaal! Kun je geloven dat het alweer vrijdag is? Dus ik moet jullie maar weer eens wat laten zien!

Ik had beloofd dat minder bloggen, niet hetzelfde zou zijn als minder haken... Dus nu heb ik zeker weer eens wat om te laten zien. Deze week een project en volgende week nog een!
Waarom niet allebei tegelijk? Nou, het zijn verjaardagscadeaus en ik zou niet graag een verrassing bederven (zelfs als ik bijna zeker ben van het feit dat de ontvanger mijn blog niet leest...).

Deze week show ik jullie graag mijn zus d'r verjaardagscadeau!


Een grote, best wel hele grote beer! :D Hij moet eigenlijk nog een sjaal om, maar ach ja.. Het wordt zomer! ;)

Zullen we mijn zus er even bij zetten voor de schaal?



Hij is groot(s), he?
Nou, volgende week doen we dit dan nog maar eens!

Als je niet genoeg kan krijgen van mijn geblog... Kom dan zondag al terug! Ik weet niet of je het gezien hebt, maar ik houd een blog-serie bij over mijn nieuwste deken-liefde!
Helaas, voor diegenen die dat niet kunnen, wel in het Engels... Vertalingen maak ik zelf (ipv met een vertaalmachine) en ik heb gewoon niet genoeg extra tijd om die posts te vertalen.
Maar hopelijk kun je er nog steeds van genieten!

Tot gauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten