vrijdag 20 februari 2015

FOF: Regenboog-feestje

Hallo allemaal! Ik heb wel twee FOs in een drukke week gepast, heerlijk toch?

Eerst maar eens een dosis regenboog, ter verrijking van een grijze, natte dag...



Ik heb Roy het Regenboogmonster afgemaakt! Hij een een grote broer voor al mijn regenboog-minis.
Hoe geweldig zijn zijn ogen? Het was een ongelukje, dat ze in deze combinatie op z'n snoetje terecht kwamen, terwijl ik oogkleuren uitprobeerde... Maar ik heb ze er niet meer vanaf gehaald!
Pas toch fantastisch op zo'n Regenboogmonster?
Elk beestje op de foto is ontworpen door FreshStitches, de link naar Roy's patroon vind je op zijn project pagina.

Mijn tweede project is snel, leuk voor een mini-verjaardagsfeestje.


Ik heb een patroon gebruikt, maar deze aangepast aan wat ik als eindresultaat wilde zien!

Nu snel weer aan het haken ahem, schoolwerk, aangezien ik nog veel te doen heb!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten