vrijdag 23 januari 2015

FOF: Ook erg kleurrijk...

Hallo allemaal! Dit is een erg kleurrijke FOFriday. Ik heb FOs beloofd, in meervoud, dus ik heb ook meerdere dingetjes om te laten zien!

Eerst iets dat jullie nog niet gezien hadden...

Ik heb namelijk een hele leuke patronentest gedaan voor The Nerdy Knitter.

Schattig fruit! Moet kunnen toch?
Ik heb lopen spelen met 'normaal' en BLO (Back Loop Only) haken... Ik ben zelf helemaal van de BLO, maar dat gaat niet altijd goed met de vorm van het haakwerk (mijn appeltje zag er eerst niet echt appelig uit!). Dus ik heb het gebruikt voor een beetje structuur... Leuk zijn ze he?
Mijn moeder heeft ook al de tweede set besteld (The Nerdy Knitter heeft nog een set fruit en een set groenten ontworpen!), dus jullie zullen zeker nog meer fruit zien.

Nu wordt het tijd voor datgene waar jullie natuurlijk voor terug zijn gekomen: mijn kleurrijke regenboog katje!

Het is een liefje, toch? Wacht maar tot je z'n hele kleurenpracht ziet!

Mijn katje can staan! LOL...
Multi-color wolletjes zijn altijd spannend, aangezien je nooit weet hoe de kleuren er gehaakt uit zullen zien... Maar deze wol is FANTASTISCH! De kleuren wisselen langzaam, maar niet te.
Je kunt op zo'n projectje netjes alle kleuren een keer zien, en niet voor maar drie steken of hele onderdelen een kleur. Maar waarschijnlijk minder geschikt voor kleinere projecten (de kat is aan de grote kant voor een amigurumi).

Gatito, gemaakt met dit Spaanse patroon, is een superleuke kat om te maken! Dus, ik maak er vast nog wel eens een.

Nu ga ik gauw weer verder met mijn oma's verjaardagskadootje, hopelijk kan ik jullie daar volgende week ook nog wat van laten zien (ze weet niet hoe ze mijn blog kan lezen, dus er is geen gevaar om de verrassing te verpesten ;) ).
Tot dan!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten