donderdag 9 oktober 2014

FOF: Sterren-knufje

Hallo allemaal... Vandaag één klein projectje om te laten zien, gewoon om een glimlach op je gezicht te toveren...
Want dat doen ze bij mij, deze Sterrenknuffeltjes... Hun glimlachje is aanstekelijk!

Een schatje, toch? Het is een heerlijk simpel projectje, hier vind hoe en wat.
Afgelopen woensdag kreeg ik een reactie op het regenboog-garen, prachtig spul toch?
Dus dacht ik: laat ik maar een vertellen wat ik nu precies gebruikt heb:
Deze is gemaakt van Stylecraft Special Double Knit, en voor de regenboogstreepjes gebruikte ik de volgende kleuren:
1132 (shrimp), 1081 (safron), 1020 (lemon), 1316 (spring green), 1034 (sherbet), 1432 (wisteria).
Ik vind de namen van de kleuren bijna net zo leuk als de kleuren zelf ;)

Ik ben met nog twee van deze bezig en er zullen weer wat nieuwe projectjes gestart worden binnenkort, maar tegelijkertijd heb ik ook nog WIPs liggen die al wat langer WIP zijn en die ik echt af wens te krijgen... We zullen zien!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten