vrijdag 18 april 2014

FOF: Mega Steggie!

Hallo allemaal! Zitten jullie er helemaal klaar voor? Klaar om alles wat ik de afgelopen twee weken heb gemaakt te zien? Nou, dan moet ik dat maar eens laten zien, niet?
Als eerste heb ik op verzoek twee konijnenoortjes gemaakt:

Zelf ontworpen, dus geen patroontje.

Ook heb ik nog maar een Paaskonijntje gemaakt. Wat een heerlijk patroontje is dat toch!

En dit wolletje is ook fantastisch! Lijkt ie niet een beetje alsof 'ie als paasei verkleed is?

Toen heb ik ook nog heel hard gewerkt aan een verjaardagstaart voor mijn zusje... Ja, een taart.
Ze werd 19 en kreeg dus 19 kadootjes (de logica, he?). Die moesten natuurlijk wel leuk verpakt worden, en dus:

Ook deze heb ik zelf ontworpen, dus wederom geen patroontje...

Van mijn laatste creatie is er wel degelijk een patroon. Ik linkte er woensdag al naar: Heidi Bears' Stegosaurus. De link gaat naar mijn project page, maar je kunt doorklikken naar het patroon zelf.

Aanschouw: mijn MegaGrote Stegosaurus!
Hij is echt groot en ik vind 'm fantastisch!


En dat was eigenlijk alles wat ik had... Het verbaasde mijzelf, ik dacht dat ik nog wel veel meer af had ;)
Maar voor volgende week hoop ik in ieder geval ook weer iets te hebben om te laten zien.
Tot die tijd, heeft Tami's Amis meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten